Rob startte na een traineeship zijn carrière bij een bank. Daarna heeft hij als adviseur bedrijfsinformatie veel bedrijven van binnen gezien. Uiteindelijk stroomde hij door in sales en marketing om vervolgens in New York enkele jaren als managing director te werken.

Terug in Nederland werd hij als commercieel directeur verantwoordelijk voor een grote verkooporganisatie van 100 jonge professionals in de zakelijke dienstverlening. Rob wist altijd al dat hij zelfstandig ondernemer wilde worden. En dus was het na vijftien jaar loondienst tijd om het roer om te gooien en investeerde Rob in een franchiseconcept om dat verder uit te bouwen.

De juiste doelen stellen is slechts een eerste stap. Pas als de hele organisatie hiervan doordrongen is, worden de prachtigste resultaten geboekt."

Als ondernemer heeft Rob niet alleen zijn bedrijf, maar ook ruim 50 franchiseondernemers door zowel de kredietcrisis als de coronacrisis geloodst. Hij heeft ruime ervaring opgedaan in marketing & sales, verandermanagement, inkoop, debiteuren- en operationeel management. Met deze expertise, in combinatie met de methodiek van Thexton Armstrong, zet Rob zich nu in voor ondernemers én hun MKB-bedrijven.

Rob is getrouwd en heeft een dochter en een zoon. Naast sport, is reizen zijn grootste passie. Met name in het ontdekken van gebieden waar geen sprake is van massatoerisme.