Den Haag, 31 december 2019 – Okkie Boot is de nieuwste aanwinst van managementadviesbureau Thexton Armstrong. Als franchisepartner gaat hij in regio Amsterdam o.a. ‘winstlekkage’ bij MKB-bedrijven te lijf. Met natuurlijk als doel om MKB-ondernemers via een beproefde methode (nog) beter te laten draaien. 

Gedurende zijn werkleven heeft Okkie veel ervaring opgedaan met verschillende functies, op verschillende gebieden. Deels is in bedrijven op het gebied van marktonderzoek, marketing en sales met name in de telecom. De laatste 14 jaar heeft hij zijn eigen bedrijf opgezet, uitgebouwd en verkocht. Okkie is een professional met een brede belangstelling en veel kennis op het gebied van het midden- en kleinbedrijf.

Belangrijk is dat een ondernemer ergens terecht kan met vragen waar hij of zij mee zit.

Na een aantal werkgevers in de onderzoekbranche en telecomsector, heeft Okkie in 2005 besloten om zijn eigen bedrijf te starten. Het onderzoekbureau DirectResearch was een voorloper op het gebied van online marktonderzoek. In 14 jaar heeft hij alle fasen van ondernemen ervaren, tot de bedrijfsverkoop aan toe. Dat maakt hem tot een ervaringsdeskundige pur sang.

Zijn opgedane kennis en ervaring deelt Okkie nu met ondernemers in het midden- en kleinbedrijf, zodat zij meerwaarde kunnen toevoegen aan het eigen bedrijf. Zo kunnen ondernemers hun bedrijf verder laten groeien en winst realiseren.

Voor meer informatie, zie amsterdam.tamkb.nl (Thexton Armstrong MKB) of www.thextonarmstrong.nl.